یونیپلکس محصولی بسیار با کیفیت و به روز و مقرون به صرفه می باشد.

 

از جمله مزایای یونیپلکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با توجه به اینکه یونیپلکس قالبی غیرماندگار است، خطر آتش سوزی در سقفی که با استفاده از این قالب ها ساخته می شود، به حداقل می رسد.

استفاده از یونیپلکس بسیار ساده بوده و در اجرای آن نیاز به متخصصی نیست.

قالب غیر ماندگار یونیپلکس با قابلیت استفاده مجدد بیش از 50 سیکل کاری را دارد.

یونیپلکس با استفاده از مواد اولیه قابل بازیافت ساخته شده است، و بنابراین آسیبی به محیط زیست نمی زند. 

سوالات متداول

قالب سقف لایت فرم چیست و نحوه خرید و استعلام قیمت آن

یکی از انواع قالب هایی که جایگزین بلوک های یونولیتی شده است، همین قالب های لایت فرم است، استفاده از این قالب ها در سال های اخیر رواج بسیاری پیدا کرده است، زیرا این قالب های ویژگی های بسیار جالبی دارند، استفاده مفید از این قالب ها می تواند در مقابل بسیاری از حوادث بد که ممکن است برای ساختمان شما اتفاق بیافتد مشکل گشا باشد، مثلا استفاده از این گونه قالب ها می تواند مسبب این باشد که اگر آتش سوزی اتفاق افتاد، به دلیل این که این قالب ها از سقف جدا شده و کنار گذاشته شده اند، می تواند سهم به سزایی در مشتعل نکردن آتش داشته باشد. یا از دیگر مزایا آن می توان به این مورد اشاره کرد که بلوک های یونولیتی برای طبیعت دارای ضررهای بسیاری می باشند، استفاده از این بلوک ها در بلند مدت طبیعت را آلوده می کند، اما با استفاده از قالب های غیر ماندگار این مورد اتفاق نمی افتد. البته قالب هایی مانند یونیپلکس جایگزین این قالب های لایت فرم شده اند که بعدا در این خصوص توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم داد.

قالب جایگزین لایت فرم یا یونیپلکس چیست؟

استفاده از سقف های تیرچه بلوک، به علت روش اجرای آسان و سرعت بالای اجرای آن نسبت به سایر روش های اجرای سقف بتنی رونق بسیار دارد، اما این روش با وارد کردن محصولات پلاستیکی (پلی استایرن یا یونولیت) به طبیعت باعث آلودگی محیط زیست می شود.برای همین ما جهت رفع این معایب قالب یونیپلکس با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد کاملا قابل بازیافت، اقدام به تولید یونپلکس نموده ایم.

مزایای قالب سقف لایت فرم

از جمله قالب های جایگزین یونولیت می توان به قالب هایی مانند لایت فرم یا یونیپلکس اشاره نمود، این قالب ها دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر بلوک ها می باشند، از جمله مزایای آن ها می توان به مواردی نظیر مناسب تر شدن هزینه ها، از آنجایی که این قالب ها غیر ماندگار می باشند، پس استفاده از این قالب ها دارای هزینه های پایین تری می باشد و در صرفه جویی هزینه های ما صرفه جوئی بسیاری میکند.

قیمت قالب سقفی لایت فرم

قیمت قالب سقفی لایت فرم می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، در این جا سعی می کنیم برخی از این عوامل را به صورت مختصر بررسی کنیم، از جمله این عوامل می توان به مواد اولیه ای که در تولید لایت فرم به کار برده شده است، اشاره نمود، این مواد اولیه دارای اهمیت بسیاری است، می توان گفت که اصلی ترین نکته در خصوص لایت فرم ها مواد اولیه به کار رفته در آن است. زیرا خوب بودن جنس آن باعث می شود تا بتوانیم به صورت متعدد از این قالب ها استفاده نماییم، یکی دیگر از عواملی که در قیمت لایت فرم می تواند موثر باشد این است که این محصول را از واسطه می خریم یا از تولید کننده اصلی اگر این محصول را از تولید کننده اصلی بخریم به هیچ وجه دچار مشکل نخواهیم شد و با بهترین قیمت می توانیم آن را بخریم.

قیمت قالب پلاستیکی به جای یونولیت

قالب هایی که جایگزین بلوک های یونولیت شده اند اخیرا دچار تفاوت های بسیاری گردیده اند و تنوع آن ها افزایش یافته است از بین این قالب ها می توان به لایت فرم یا یونیپلکس اشاره نمود. یونیپلکس که ثبت اختراع نیز شده است محصولی است که بسیار بهتر از سایر محصولات می باشد و استفاده از آن می تواند موجب بالا رفتن راندمان کاری شود، استفاده مفید از این بلوک ها بسیار در هزینه های ما نیز به صرفه خواهد بود، ما امیدواریم بتوانیم با ارائه این محصولات کیفیت اجرای سقف های شما را بالا ببریم. در این که قیمت بین یونولیت یا قالب های جایگزین آن را مقایسه کنیم می توان به عمده مواردی اشاره نمود، این موارد دارای نکات قابل توجهی نیز می باشد، مثلا ممکن است قیمت لایت فرم از قیمت یونولیت بالاتر باشد اما استفاده از لایت فرم گونه ای است که می توان چندین بار استفاده نمود، و این باعث می شود که قیمت آن مناسب تر باشد.

حذف یونولیت از سقف

از آنجایی که یونولیت حدود بیش از 20 سالی است که در سقف استفاده می شود. با به پایان رسیدن عمر این سقف ها، یونولیت های بدون کاربرد در طبیعت رها می شوند و این مساله ضررهایی زیادی را به طبیعت می زند، برای اینکه جلوی این ضررها گرفته شود، باید از چیزی که جایگزین این یونولیت هاست استفاده نماییم، استفاده از این قالب ها با توجه به اینکه چندین بار می توان استفاده نمود و علاوه بر آن، تجدید پذیر و قابل بازیافت نیز می باشند.

خرید قالب لایت فرم (بلوک پلاستیکی سقف)

برای خرید قالب های جایگزین یونولیت باید حتما با مشاوران متخصص در این زمینه صحبت کنید، این مشاوران با استفاده از بانک اطلاعاتی که در این زمینه دارند می توانند بهترین کمک را به شما در زمینه تهیه انواع محصولات جایگزین یونولیت کنند، از جمله محصولاتی که جایگزین یونولیت شده است، یونیپلکس می باشد که بسیار مزایای بیشتری دارد. 

قیمت سقف فوم لس جهت خرید آن

پس از گرانی بی سابقه ای که برای یونولیت اتفاق افتاد، بسیاری از فعالان ساخت و ساز، با بررسی خود به این نتیجه رسیدند که در صورت استفاده بیش از این از یونولیت ممکن است، متضرر شوند، و همین مساله باعث شد تا سراغ کالاهای جایگزین این محصول، یعنی یونیپلکس و لایت فرم بروند که هم قیمت بسیار به صرفه تری دارند، هم چند بار مصرف هستند، و هم به محیط زیست آسیبی نمی رسانند، این بحث باعث شده است، تا ما در خصوص سقف های فوم لس بسیار بشنویم.